Peab jo kolmatta kertaa ykkönen uudisasuntorakentamisen asiakastyytyväisyydessä

EPSI-Ratingin kolmatta kertaa toteuttaman uudisasuntorakentamisen toimialatutkimuksen mukaan Peabilla on toimialan tyytyväisimmät asiakkaat – nyt jo kolmatta kertaa peräkkäin. Myös asiakasuskollisuudessa Peab sai korkeimmat arviot.

Eri osa-alueista ykkössija tuli imagotekijöissä (helppo olla asiakkaana, yhteiskuntavastuu, luotettava toimija), palvelun laadussa sekä siinä, miten asiakas koki saavansa vastinetta rahalle. Kaikissa osa-alueissa Peab oli yli alan keskiarvon.

Olemme todella ylpeitä näistä tuloksista. Tämä on seurausta pitkäjänteisestä panostuksesta asiakaskokemukseen, johon on osallistunut koko tiimi suunnittelusta rakentamiseen ja myyntiin, toteaa liiketoimintajohtaja Juha-Pekka Eskola Peabilta.

Peab on onnistunut erityisesti Helsinki–Uudenmaan alueella, jossa yhtiöllä on noin 5 indeksipistettä korkeampi asiakastyytyväisyys kuin alueen toiseksi parhaalla, kertoo Rakennuslehti. Lue lisää Rakennuslehden uutisesta »

Lue lisää Peabin lehdistötiedotteesta »

Käytämme evästeitä. Jatkamalla sivustoon hyväksyt evästeiden käytön.